Lite bilder.



När man går ut med min kära kusin får man minsam inte bestämma kläder själv. Nej hon ska tycka, tänka, piffa och pyssla in i det sista. Den första outfiten var min idé och den andra är den slutgiltliga när vi gick ut förra helgen. Jag var tydligt väldigt "o-somrig" så hon fick sista ordet.



Jag och Daniel har besökt lilla Örebro två dagar sista veckan (och jag en kväll med flickorna). Det finns verkligen inget bättre drink/förfest/mys-ställe här i Öret. Ovan Mohjito och Papa loves mango. Klara favoriter.



I måndags såg vi Åtvidaberg-ÖSK hemma hos mor och Micke. Mycket trevligt som alltid.





Wilda och min goding. Finast i världen.

Kommentarer
Postat av: Siri

Hej Emma!:) Hoppas allt är bra!? jag skulle vilja göra om blogg lite, och undrar hur du lyckats få din så fin!? detta verkar vara en hel vetenskap!? Kram Siri


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback