Hösten 2010

Jag ser fram emot hösten som kommer. Jag tror det kommer bli en av de bästa höstarna någonsin. 2010 har hittils varit ett väldigt väldigt bra år. Skönt om det kan fortsätta så de resterande månaderna.

Först och främst ska det bli underbart att träffa mina fina Elin, Maria och Martina när skolan börjar. Utångar, teekvällar, pluggdejter, kaffe i skolan och träningsveckor med Udén. Dubai med samma trio den tredje Oktober, två dagar efter nästa tenta. Den resan kommer gå till historien! Sen ska min mor och jag försöka få till en spa-helg på Selma i Sunne. Bara hon och jag. Över Nyår funderar jag och Daniel på Berlin, om min plånbok tillåter.

Så, ja - hösten 2010 kan bli bra.
Väldigt väldigt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback