Hälsa i tablettform.

Har haft en riktigt riktigt bra. Jag har precis kommit hem från jobbet och om två timmar dyker Sofie och Malin hemma. Världens bästa trio ska se på film, dricka tee och prata sönder. Det är sista gången jag träffar Malin innan hon drar till London med sin kärlek i helgen. Sen ska jag allt få ta och träffa denna omtalade man när de anländer till svensk mark igen. En person som gör min finaste Malin  så lycklig som han, måste vara en väldigt bra person. För, är hon lycklig är ju såklart jag lycklig. Såklart!♥

Jag har gått loss (typ..) på Life Hälsokost idag och ett av mina inköp är krom-tabletter som ska dämpa sötsuget efter det balanserar blodsockernivån. Jag är riktigt galen i sådana butiker, tycker allt verkar så bra. Problemet är bara att min karaktär aldrig infinner sig när tabletterna ska tas regelbundet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback