Gerzic, my love.

Jag kan inte sluta le.
Jag är så glad.
Gerzic, jag älskar dig.
(Och jag ska aldrig mer säga något negativt om ditt spel)



1-0 efter en match där ÖSK hade bollinnehavet men aldrig lyckades få tilla avsluten. När Nordin i 94e minuten lyckas sätta bollen i mål efter en friskspark i sista sekunden så var stämning på arenan galen! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! Och nu har vi tredje platsen igen. Det är där vi ska vara, den platsen vi förtjänar att hamna på.

- En bosnisk smekning som får hemma-publiken att tjuta
(Undrar om det var mig tv4-reportern prata om?)


Kommentarer
Postat av: Tarik

Förmodligen bara Bosnier som kan smeka bollen sådär vackert, ibland är jag en mycket stolt bosnier och öskare=)

2010-08-24 @ 10:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback