Där solen alltid skiner.

Sitter på ett hotellrum i Karlstad. Pappas och min lilla trip tar oanade vändningar. Från Loos (Hälsingland), till Göteborg, Borås för att slutligen hamna i Karlstad. Jag orkar inte dra hela historian men här är vi nu och har det bra. Far&Dotter-resa Bigtime! Vi har ätit gott, sett på fotboll på pitchers, lite shopping, bio ikväll och släktingar imorgon. För att till sist anlända till Örebro för att gå på ÖSK-AIK. Snälla, snälla, snälla - ge mig vinst.

Det är konstigt hur man har några få städer som känns så rätt, så "hemma". Karlstad är definitivt en sådan för mig. Uppsala och Göteborg likaså. Jag brukar beskriva dom som "varma städer" och då menar jag såklart inte i tempratur utan i mentalitet och attityd.


(Dom här vackra människorna jobbade jag för igår. Jag är väl fjantig, men jag tyckte de var stort. Dom verkade otroligt sympatiska. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback