Beacuse Im worth it?

Har blivit bjuden av Daniel på frukostbuffé ´la Java. Det är verkligen vardagslyx det. Dock vardagslyx som jag unnar mig ganska ofta. Men under en tentaperiod som denna är jag helt klart värd det. Jag upptäcker dock mig själv använda just argumentet "Jag är värd det" (Beacuse Im worth it? Lyckad marknadsföring?) väldigt ofta.

Idag är det plugg som gäller såklart men (stort MEN) jag ska göra två avbrott som lyser upp min tråkiga, grådassiga lördag. Först en fikadejt med fröken Lisen på Java (igen?!) som är här på besök från sitt Sthlm. Det ska bli väldigt väldigt mysigt. Efter det ska jag fika till Sandbergs där jag ska bli bjuden på lite kaffe hos Malin och hennes Stefan. Det ska också bli väldigt väldigt trevligt!

Sent ikväll ska jag och Daniel göra något mysigt (lite sådär cheesy faktiskt). Vi ska åka ut på landet och kolla på stjärnorna. Det är nämligen väldigt mycket stjärnfall (typ meteoritstorm) denna helg och bara häromkvällen såg vi sex stycken stjärnfall på våran baksida. Det är häftigt, men framför allt ska de bli lite mysigt.


Lisen och jag - Oktober 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback