Award

Fick en "blogaward" av Evelina, tack för den : ) Detta innebär att jag ska skriva sju intressanta saker om mig själv och sedan länka till sju bloggar jag tycker om och läser dagligen. Så, here we go.




1. Jag är obotligt förälskad i vitlökssmör. Jag äter det helst direkt ur burken. (Pinsamt? eh, ja.)

2. Jag är enormt mycket "känslomänniska" och gråter av de flesta och de mesta anledningarna. Bölig rent ut sagt.

3. Jag var kär i Tony i Rederiet när jag var sisådär 4-5 år och tvingade mamma att skriva brev till honom. Vi fick dock svar men han verkade mer kär i mamma än i mig (konstigt va?) ! Ett idolkort + autograf har jag dock sparat.

4. Jag hade min första fylla när jag var 15 år på Tequila rose och Passou, tror ni jag ens kan lukta på dessa idag?

5. Jag är egentligen väldigt blond men har inte sett min riktiga hårfärg sedan tolv års ålder.

6. Jag var två år när jag förlorade min farmor men hävdar bestämt att det finns ett speciellt band mellan oss och att jag kan känna av när hon finns hos mig.

7. Jag har, enligt andra, en enormt otippad musiksmak. Jag hävdar att jag lyssnar på allt men mest häpnadsväckande är väl tysk hårdrock som Ramstein och svensk inudstriell-metal som Raubtier spelar.


Malin
anneli

Emelie
Linn
Lina
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback