Lite bilder for er.

Halloj darhemma. Har antligen fatt fart pa det har med att lagga over bilder sa har kommer nagra stycken fran dagarna som gatt hittils. Vi sitter pa ett internetcafe och ska snart ut och kaka. Kanns lite skumt att det ar paskafton hemma. Vi har ingen pask-kansla direkt.

Dagen idag har nog varit varmast hittils och vi har spenderat den pa on "Sapi". Om den forra var paradiset sa var denna himmelriket. Antar att bilderna far svart att gora rattvisa..Forovrigt, ni som forvantar er solbranna kan jag saga direkt kommer bli besvikna. Vi har tyvarr inte sa mycket att skryta med an. Men det kommer , det kommer. Var sa saker.




























Kommentarer
Postat av: maria udén

åh! jag blir så avundsjuk! njuuuut :)

2010-04-03 @ 13:32:27
Postat av: LysVikingen

Koppla av, vila ut o njut!! Havet ser verkligen inbjudande ut:-)

Kram!

2010-04-03 @ 14:41:59
Postat av: william

Hej på er. brorsan vid tangenterna :)

Det ser urmysigt ut på stranden. Hur varmt är vattnet? Lilla ödlan!!!!! Hoppas att ni inte har såna på balkongen om ni nu har någon:)



Jag kollar på fotboll och hoppas på 13 rätt så att jag också kan få åka till en sån strand.



Kram Frallan

2010-04-03 @ 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback