Sommarens första.

Justja. Måste även berätta om sommarens första (nästan klara) spikning. Gotland! Jag ska troligtvis besöka Gotland fyra dagar i vecka 29 tillsammans med Sofie och få bo i en lägenhet med hennes goa familj. Det är ju hur bra som helst bara det! Men vad som gör att hela grejen kommer bli storslagen är att mina kära kusiner är där samtidigt med deras familj. Det kan ju inte bli annat än bäst! Jag har höga förväntningar på Gotland, men jag vet ju att mina fina inte kan göra en sådan trip till något annat än storslaget. ♥

(Förövrigt, världens största lycka till på nya jobbet imorgon Sofie!)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas verkligen att det blir av :D Kommer bli askul! Om ngr min drar jag till media markt, konstigt nog är jg inte nervös :S Kanske inte har fattat att jag ska börja än haha!

2010-04-22 @ 08:11:43
Postat av: Malin

Så mäktigt!! Fatta va kul! Stockholmsveckan here we come!:) Dax att spara ihop pengar så jag har råd att spruta ner dig med champagne;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback