Salt i ogonen.

Ska inte skriva sa mycket. Ville bara uppdatera nagra rader.

Dagen har spenderats pa havet. Jag och Daniel hyrde namligen en kanot imorse och paddlade omkring mellan oarna i fyra timmar. Jag kan saga det ar inge relaxing har inte! Maria - bara sa du vet var det hardtraning for armarna sa du ska inte tro jag ligger pa latsidan bara for jag inte ar hemma och tranar med dig!

Fast om jag ska vara arlig sa paddlade jag bara halvvags.Sen fick Daniel ta over helt. Jag tyckte han kunde behova lite traning, hihi. Sjalv agerade jag JUKEBOX och underholl min kapten med sanger hela batresan. Det trakiga var att kaptenen aldrig onskade nagra latar, han bara muttrade - men det gjorde inte sa mycket, jag hade det ratt fint nar jag satt dar fram och trallade i solen.

Som ni kanske har fortstatt har vi bara tva dagar kvar har i paradiset. Sen bar det av till KL for shopping. Kanns jattekonstigt att min dromresa ar slut om bara 6 dagar. Det blir till att planera sommaren nar vi kommer hem! Kan forovrigt meddela att tempereaturen i vattnet idag var 32 grader. Kann pa den ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback