Home sweet.. Home.

Ja, vi är hemma. Men gudars vad seg jag har varit med bloggen! Jag har inte haft någon lust alls. Mestadels är det nog för att vi inte får över bilderna till datorn. Ett problem som förhoppningsvis är löst ikväll. Då ska ni allt få se.

Förövrigt är det skönt att vara hemma. 3 veckor är precis lagom. Svensk vår är helt underbart det med, men oj vilken resa vi haft! Vi är verkligen så nöjda och är så glada för att allt gick över förväntan. Nu väntar två veckor då jag inte har någon skola alls. Det känns konstigt och framför allt rastlöst. Jag hoppas på att få jobba. Det här med ledighet är inte min grej. Jag kommer hinna städa lägenheten flera gånger om dagen av rastlöshet ju.. Nu är vi precis hemkomna från David och Annelie där det bjöds på kaffe. Mysigt att ses en stund. Ikväll blir det myskväll hos mami + familj.

Bilder från Marias inflyttningsfest igår kommer snart. Det var en hejdundrans fest, det vill jag lova! Tills dess får ni hålla till goda med lite bröllopsfoton från GB´s och Rogers bröllop dagen innan vi åkte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback