The one and only.

Så var terminen igång.

Vi har i första delkursen fått två stora examineringstal-uppgifter att börja klura på, ett redan nästa vecka och ett som ligger dagen före terminens första SALSTENTA! Skönt med både examineringstal och tenta inom loppet av 48 timmar. Jaja, det löser vi med tentakvällar med tee och drösvis med sötsaker - precis som förra hösten. (ANNA och Elin - vi styr upp det här bra eller hur? Förra året var ju en succé)


Dagen idag ska ägnas åt att leverera massa efterlängtade produkter till minakunder och sen lite läsning utav kurslitteraturen som jag KNAPPT införskaffat mig. (Hur är det möjligt?) Framåt sjutiden ska jag möta upp ett gäng brudar för att gå på Saras omtalade Danspass på Friskis. Ska bli jätteroligt!

Jag bjuder på min nya "Signatur-tagg-låt".
(Den peppar mig rejält och ska lyssnas på innan alla kommande klasser)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback