PROOODUKTIV, kallas det!

Underbara, produktiva måndag. Jag har kanske inte vart så plugg-produktiv men jag fixar massa annat. Fick nyss ett samtal från Karlskoga där dem bad mig komma in och dubba imorgon. OCH OJ SÅ GÄRNA JAG GÖR DET! Helt tokbra att denna vecka få kombinera mina båda favoritsysselsättningar - tre klasser inbokade med Mary Kay & ett dubbpass i Karlskoga är inplanerat, det kan ju inte bli bättre!

Jag och Elin har pratat om livet på ett soldäck (i SOLEN!) och druckit kaffe. Även lunchat med hennes bror. Jag ska snart iväg till Adolfsberg för att säga hejdå till Andrea som flyttar till Thailand för nio månader imorgon. Galna flicka! Senare ikväll blir det MK-måndagsmöte.

Jag är glad idag.


(Såhär såg en glad SM-guld-Emma ut i april, Snart börjar min älskade elitserie igen. 24/9, it is!)

Kommentarer
Postat av: sara.

heej emma :) va kul att du skrivet. och du, jag är en trogen läsare här med.



vilket fint förslag, grejen är att jag inte är hemma så mycket i örebro så isäfall här i stockholm. jag ska höra runt lite om intresset finns. Vore en mysig sak att göra. Hur mycket är du i stockholm? De flesta jag känner här uppe håller ju på med volleyboll så det är ju ganska många helger som dom är upptagna.



kul jobb verkar det som, jobbar du heltid där?

hoppas örebro är bra! hade fint. kraam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback