On her way..

Helt klart på bättringsvägen. Jag tog nyss en cykeltur för att känna av läget lite. Ofta upplever jag det som om man mår lite bättre efter en dusch, lite fix och lite makeup. Så var även fallet idag. Jag kunde verkligen inte låta bli att gå ut i det här underbara vädret (Hej kom sommaren nu?). Planen är iaf att sätta på sig en tjockiströja och plugga i trädgården. Jag kanske är optimist, kanske blir det bakslag. Men om man inte provar så..

Jag ska även passa på att göra reklam för min kusin Malins blogg. ( ni vet malin som snart är med på tv en gång i veckan, hihi).
Här hittar ni den


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi tack för gratisreklamen;)! puss o hoppas du blir bättre snart!!

2009-09-10 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback