Karaktär? Inte min grej.

Det här med ekonomisk karaktär verkar jobbigt. Jag har liksom syndat idag. 650 kr bara sådär. En -måste-ha-klänning, alkoholinköp, lite assecoarer, halsduk till hösten och kaffe + lunch. MEN HEJ VAD ALLT ÄR DYRT!


(Jaja, jag kommer förhopnningsvis vara snygg ikväll i alla fall. Hellre fattig och snygg, än ful och rik? RIGHT?)


Nästa vecka så är planen som följer : Inge kaffe i skolan (termos ska medtas), inge luncher inne i stan, ingen shopping, inga onödiga inköp. JAG SKA SKA SKA spara pengar nästa vecka för att kompensera denna dag.

 




(Malin - om jag betalar ett privatjetplan kan du flyga hit och fixa mitt hår inför kvällen då? JAG VILL vara sådär fin som bara du kan fixa. Money´s no problem. Haha)


Kommentarer
Postat av: Malin S

ÅÅ du var så fin den kvällen (men det är du alltid, men du var X- tra fin då!) vad ljust hår du har fått sen dess, var skitsnyggt den färgen du hade på kortet, lite höstaktigt!

Passar bra med ett privatplan för jag tror inte jag skulle få åka med i ett vanligt, kan ju ha svininfluensan hehe;) tur att syrran står ut med att jag snorar ner här hemma iaf!



nu ska jag sluta skriva, blev ju typ som ett blogginlägg haha



hoppas du får JÄTTEKUL ikväll o va fabulous.puss puss

2009-09-05 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback