I will lay down my heart..

Pliéer, isolations, dubbla piruetter, jag måste öva på allt kommande vecka! Jag har inte haft ett rent danspass sedan jag var 16 så visst är jag ringrostig. Inte ringrostig utan RINGROSTIG! Min kropp ville inte dit jag ville men ändå älskar den varje minut. Riktiga uppvärmningar, riktig styrka, riktiga utmaningar och underbara kombinationer.

Det är en utmaning för mig att kasta mig in i något där jag inte känner mig säker. Men man behöver inte vara bäst på allt och jag ska bara göra detta för min egen skull. Jag ska se det som en träningsform och få ut så mycket som möjligt utav lektionerna. Jag får inte jämföra med dem som fortsatt dansa alla dessa år.

Jag bjuder på en mysig låt vi stretchade till ikväll. Nu är det final utav "So you think you can dance" och mys i soffan med tee och lite mackor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback