....

Precis hemkommen från skolan - en timma i cafeterian resulterade i en kopp kaffe och lite uppdelande av frågor. Helst av allt vill jag ha helg nu. Jag ser fram emot denna helg riktigt mycket. Fredagsmys med massa goa flickor hos Elin + MK-klass och sedan firande av mammas Micke som fyller 40 år på lördag. Det kan inte bli bättre!

Igår kväll bjöds vi till familjen Flodman/Malm som nyss flyttat till världens finaste (nybyggda) lägenhet i Sörbyängen. Även Lisa och Jocke dök förbi för lite kvällste och annat gott. Sådana myskvällar gillas och efterlyses skarpt fler utav. Ikväll blir det att hålla klass hos en tjejkompis lillasyster : ) Jag älskar mitt jobb!


(Min älskling och Victor när han var sisådär 3 månader)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback