Energiläcka ?

Besviken över att jag inte riktigt hittar min träningsvilja för tillfället. Det är så svårt att komma igång efter att man varit sjuk, vilket jag i och för sig var för två veckor sedan men det kommer så mycket emellan! Skulle ha tränat nu men plugget fick gå före. Det är väl i alla fall en vettig ursäkt? 8-minuters tal väntar på att få hållas, det ska bara skrivas först.

Jag ska ta min fina cykel på en tur till Adolfsberg sen. Måndagsmöte står på schemat och jag längtar efter att få lite energi och motivation. September har varit en riktig energi-läcka på alla plan. Skärpning Iggströmskan!




(Snart premiär för den snyggaste norrlänningen i böndernas historia)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag dör!!! måste fan lägga upp det där, det borde ja ju¨få göra. e ju med i reklamen lixom;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback