Skandalsnack.

Hemma efter många plugg-timmar i Bibliotekets cafeteria har jag nu hamnat i soffan framför Mtv Music Award.



Måste kommentera några rader angående det som hela bloggvärlden säkert redan pratat om. Jag pratar om Kayne West´s skandal-stormning när Taylor Swift håller sitt tacktal på scenen. Jag hade självklart läst om det men uppfattade inte riktigt i artiklarna hur riktigt jävla svinig han faktiskt är.


När Swift har vunnit utmärkelsen som bästa kvinnliga video så rycker West micken ifrån henne och gormar att Beyonces video (som också var nominerad) var "Den bästa genom tiderna", om och om igen. En chockad Taylor får aldrig chans att slutaföra sitt tacktal och den stöttande publiken buar åt West så fort hans namn nämns på scen.


Jag som verkligen alltid har avgudat Kayne West och hans musik blir självklart rätt besviken och tycker detta är så fruktansvärt osnyggt och respektlöst av en artist att göra så mot en annan. Speciellt då han är gammal i gemet och hon är helt ny och självklart är helt galet glad för priset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback