USH!

Jag är trött, och nej, jag har nog aldrig varit i en sådan här pluggsvacka. Jag har absolut ingen ork och känner mig verkligen DUM/Korkad/Puckad. Jag tycker B-kursen är så himla svår och jag hittar absolut noll motivation till att ta tag i detta och faktiskt försöka lära mig. Förvånansvärt var jag bara några poäng ifrån VG på hemtentan som lämnades in förra veckan. Lite ironiskt och bittert att vara så nära, men HEY - jag fick iaf inte IG.

Jag sitter nu och väljer program eller kurser till våren 2010. Det är ett enda stort jytter och helt plötsligt är jag tveksam på allt. Personalvetarprogrammet? Retorik C? Psykologi A? Arbetsrätt? Vem tusan är jag att veta?

Ska gå på handboll ikväll.
Istället för att ta tag i de tusen "måstena".
På onsdag natt åker jag till Umeå, det blir så bra.
Men först - ett varmt bad nu.


Kommentarer
Postat av: Lis

Åh Emma jag varnar dig för arbetsrätt! Har precis läst det å det e INGEN dans på rosor vill jag lova!! Så passa dig ;)

2009-10-12 @ 22:19:06
Postat av: Lis

Ååh Emma jag varnar dig! Jag har precis läsgt arbetsrätt och det e ingen dans på rosor vill jag lova! Så passa dig ;)

2009-10-12 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback