Umeå.

Lördag morgon och snart är min Umeå-vistelse slut. Sorgligt nog. För, som jag njuter över att vara här!

Jag kom hit i torsdags morse (06.30!) och började med att sova bort några timmar då tågtimmarna inte givit mig mycket sömn. På eftermiddag styrde vi sedan stan, sushilunch, shopping och på kvällen tränade vi på IKSU! Det kan nog vara det absolut snyggaste, bästa gymet jag någonsin tränat på. Tre våningar med gym, badminton, basket, innebandy, simhall, bubbelpool, relaxavdelning, massa olika träningsklasser osv. De hade allt! (Friskis släng dig i väggen).

Igår, fredag, blev det lite träning igen och senare på kvällen (efter att vi alla varit duktiga och pluggat!) så blev det After Work på Italienska restaurangen Invito. Där spelade Marinas klasskompisar Anna Hamilton sin egenskriva musik. Riktigt riktigt bra låtar faktiskt. Runt 22.00 var vi hemma i lägenheten igen. Tillsammans med varandra + Mörk choklad, Idol, tee och massa veckotidningar hade vi sedan en jättemysig kväll.

Ikväll går nattåget hem 21.00 och jag återvänder till Öret 08.00 imorgon. Ush som jag kommer sakna mina fina!

(Hitta ingen passande bild men denna är ju i alla fall på en av kusinerna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback