Queen of sales : )



Kvällen började dåligt med en motivation för plugg på noll. Jag tog till och med en öl i min ensamhet (daniel jobbar) för att öppna mina sinnen - ni vet slappna av och få fram lite kreativitet. Men en enda hjälpte tydligen inte. Valde dock att stanna där och inte späda på alkisvarningar. Jag förlitar mig på att jag presterar bäst under press imorgon.

Men vet ni? Sen fick jag ett mail där det stod att jag är Queen of Sales i mitt Team under september månad. Detta är stort för mig då jag kämpat hårt. Men, jag måste verkligen rikta det största tacket till mina goa vänner, familjen och även till bekanta som har ställt upp och hållt klasser för att jag ska få komma igång. Guld värd är det! Tack för det vänner. Produkterna är fantastiska och ni får se dem som er vinst och som tack för hjälpen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback