Likblek.

Så var det lördag. En lördag som gått i handbollens tecken. Två matcher under en och samma dag måste vara något slags rekord för mig. Först tittade jag och Daniel på damlaget som pappa tränar (ösk div 4) och sen på eftermiddagen har vi nu sett hemmapremiären för Ösk-Damerna div 1. VINST vart det också!

Nu ikväll väntar vi besök utav David och hans lilla Svea. God mat och självklart match som ska ses på tv. Jag är lite utgångssugen men tror inte jag hamnar ute. Min ekonomi tillåter inga spontana utgångar denna månad. Jag åker ju trots allt till Umeå på onsdag natt ♥ Som jag har längtat!


(Nejmen vadå, jag är inte alls bitter. Jag skulle inte vilja vara sådär Kreta-brun som i somras. Likblek är väl inne?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback