"Lät du henne komma närmre"..

Kvällens första sammanbrott har precis lappats ihop av en fantastisk Elin och jag borde absolut inte blogga, jag borde plugga. Den här terminen dödar mig, inifrån och ut. Dock har jag insett att ju mer jag har att läsa desto mindre läser jag. Effektiviteten verkar ha lämnat mig. Jag som förut var grym.

Melissa Horn har släppt en ny skiva och den är som gjord för att få mig att bryta ihop. Hennes texter är så nära, så bra, så på riktigt, så genomtänka och så fruktansvärt brilljanta. "Lät du henne komma närmre" och "Tyck synd om mig nu" är två riktiga guldkorn som kommer att göra min höst till en enda stor bölpöl. Men de är okej, att gråta är bra. (Eller vad säger du Tarik? Hehe. )

Någon gång när jag får tid ska jag skriva om min fantastiska Umeå-resa. För den var verkligen fantastisk. Och ja, det är lite av sorg för mig att Malin och Marina bor så långt ifrån mig för jag dem betyder så otroligt mycket för mig.


Kommentarer
Postat av: Tarik

Hahaha, jag accepterar dig ändå=)...

2009-10-19 @ 20:50:10
Postat av: Malin

du betyder mkt för oss också! o du är saknad, men som sagt kanske den 1.a december...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback