Krock med mina två hjärtan.

Min älskling är väl världens sötaste.

 Jag kom nyss hem, helt överlycklig över att jag och Elin köpt biljetter till Melissa Horn i Karlstad den 22/11. Det var såklart det första jag berättade för Daniel när han kommer hem men vet ni vad? Då berättar sötnöten att han tänkt ut i smyg att han skulle bjuda mig som två-års-present. Han tycker ju precis som jag att Melissa är en riktig gudinna och han vill ju lika gärna som jag se henne live.

(Det roliga var att jag sa till Elin i skolan att jag tänkte fråga Daniel om han ville se henne med mig i en annan stad. Jag går gärna två gånger. )


Nu har vi bestämt oss för att se henne i  Uppsala. Så jag får se henne två gånger och det är verkligen, så himla mycket värt det! Tänk att få se henne med båda mina hjärtan. Elin och Daniel! Det kommer bli två helt otroliga upplevelser. Mysiga på sitt sätt. Tänk först Melissa den 22/11, sen Melissa 5/12 och en vecka senare Winnerbäck på conventum!


Missa inte denna låten. Texten borde kunna få vilken tjej som helst, som älskat någon, att gråta.



Kommentarer
Postat av: mikaela

vilken fantastisk sång! fick rysningar! nu ska jag börja lyssna på henne. tack emma! kram från mikaela

Postat av: Emma

Vad härligt att du gilla den : ) jag älskar den! Lyssna på både första och andra skivan , de är så bra! Framför allt låtarna "En famn för mig" och "Vår sista dans".



Stora kram!

2009-10-22 @ 13:20:51
URL: http://popsickness.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback