Fröken Iggström.

Skärpning Fröken Iggström! Bättre bloggning kommer. Dagarna bara rusar förbi och det är verkligen höst nu.
(Men för att berätta något roligt så bloggar jag ifrån mitt nya, älskade, fantastiska skrivbord. Just wanted to tell!)


Jag har precis bjudit med kära sambo på fetaostbiffar, matvete och kesosallad. Det var mycket uppskattat! (Jag lyssnade på Melissa Horn i köket medan jag skar lök, vilken himla gråtkombo!). Snart ska vi krypa ned i soffan för senaste avsnittet utav True Blood. Det är kvalitetstid det! Igår var jag, Daniel, Erik och Erika på Råsunda och såg drabbningen AIK-ÖSK. Jag är helt klart nöjd med resultatet om man bortser från att första målet skulle ha dömts som mål till ÖSK och inte OFFSIDE (vilket domaren erkänt idag.)


Har även hunnit med en mysig fika med Sabina ikväll. Och efter det ett ölrep med bandet som har spelning i Norrköping nästa helg. På tal om helger så firar jag och Daniel två år på lördag. Tänka sig! Då blire mys&mat på Efesos. Ja, tänka sig - hela två år! Och fler ska de bli...

Nedan: Första advent för ett år sedan. (GE MIG JUUUUL, NU!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback