Honeypie.

Ikea är nu avklarat för denna gång.
Byebye Baby, vi är nog snart tillbaks.



Nattduksbord, stolar till matsalsbordet, spegel, lampor och skrivbord + massa förvaringsfix. Inom kort ska även en tavla få följa med hem. Nu är det bara det tråkiga kvar. Nämligen ihopbyggandet. Dock ligger det inte riktigt på mitt bord, Daniel är ju så mycket skillad (översättning : komoeptent) inom det området än vad jag är. Herregud, att pillra/skruva/bygga ihop ett nattduksbord skulle ta mig ända till jul. Tur man har en skapligt händig karl..


Så snart mina vänner. Snart får ni komma hem hit på middag, fika, tee, tårta, mys eller bara på en titt - ni är så välkommna. Jag vill bara komma lite i ordning först.


Kommentarer
Postat av: Malin

Emma pemma skriv nåt i din blogg. nu när min mobil inte funkar vill ja ju veta vad du har för dig!;) puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback