Den första november två-tusen-nio.

Om bara 11 dagar har jag och Daniel varit tillsammans två år. Även om han varit min så mycket längre än så. Två officiella år den första november. Han är mitt hjärta och mitt allt. Vi har hittat ett fantastiskt smycke som jag ska få som två-årspresent. De blir ju ingen överaskning men jag visst ju precis vad jag ville ha. ♥ Kommer bli så fint.

(Det här är bara början mitt hjärta. )

Förra året den första november så var vi i Göteborg två nätter. Bodde på fantastiskt hotell, höstshoppade i Göteborg och åt lyxig middag på Heaven 23. Det blir inge sådant i år. Ekonomin tillåter inte. Vi får lyxa till det i lägenheten istället. Det är inte fy skam det heller!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback