Brand new feeling.

Sitter i vårt nya fantastiska kök. Är så glad och lycklig över den här lägenheten så jag tror jag blir knasig på köpet. Vi har hållt på och grejjat, flyttat och ordnat i två dagar nu men fortfarande är kontorsrummet fullt med kartonger! Det kommer dröja mina vänner innan de är helt klart. Vi har en jättelång "Vill-köpa-lista", men den får nog vänta tills lönen har erövrat våra konton.

(Vet ni? Vi har så mycket förvaringsutrymme i köket att jag fick ett helt skåp för endast mina tee-sorter! ME LIKE!)

Men mitt i allt det fantastiska visar livet sig från sin konstiga sida återigen och någon som hålls mycket kär går bort. Så snabbt och plötsligt att det knappt går att ta in. Men ja, nu har iaf Mozart någon som leker med honom där uppe i himlen. ♥ Vila i frid.





(Utan dig vore jag långt från hel..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback