A brand new..

Måndag morgon och det ösregnar utanför fönstret. Jag skulle ha pluggat i skolan men vädret ändrade mina planer, det fick bli hemmaplugg. Jag har en riktigt stor uppgift att ta tag i. Ska även lära mig ett "värmländskt tal" inför torsdagens redovisningar.

Idag ska jag få träffa tre kära ansikten tror jag. Först lunch med Emma, sen kaffe med Rispoli och sist fika med min Josefiini som kommit hem ifrån Barcelona. Vilken underbar dag! Vi ska även få till ett Ikea-besök för att äntligen komma i ordning här hemma. Jag längtar så tills allt är klart!

(Vet ni föresten, att det igår endast var 5 veckor tills första advent. Vem tror ni är lyckligast i världen? JAG!)


(Jag skulle inte tacka nej till Mexico två veckor..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback