Världens bästa.

Dålig bloggning = underbar helg!

Jag har inte bloggat för den här helgen har varit så himla bra. Tapas+vin hos Hanna resulterade i Massa Tapas + ännu mera vin, men vad gör det? Toppensällskap och en kväll som slutade på Pitchers där jag träffade Kristoffer och Mirza var precis vad jag behövde. Världens bästa initiativ utav värdinnan måste jag säga! Fler sådana.

Igår jobbade jag lite hos far min på förmiddagen och sedan flydde jag och min kära civilisationen. Vi tog bilen till Gråboda utanför Nora. Där blev jag bortskämd med god mat, eldning i öppen spis, canal´+ som visade Timrå mot Färjestad och tillsist världens längsta sovmorgon (vi vaknade 13.00 idag!)

Ikväll är det bio som gäller, vi ska se Bröllopsfotografen.
Men först ska jag ringa lite jobbsamtal och dricka tee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback