Snygga vampyrer.

Efter en kväll som till stor del mest innehållit storstädning och fixande (i tredje rummet..) säger jag nu godnatt. Vi har sett sista avsnittet för denna säsong av True Blood och jag måste säga att jag är lite imponerad av denna serie. Jag är ju ingen fantasy-tjej & har aldrig varit något sort fan utav Harry Potter-liknande skapande men denna serie är så himla bra! Att lyckas med konsten att skapa en handling kring vampyrer men ändå inte få det att kännas overkligt ger defintivt ett högt betyg i mina ögon.


Imorgon blir det uppgiftskrivande i skolan med kaffetermos och matlåda - precis som den ekonomiska Emma vill ha det! (HA! Ni skulle bara veta vilket otroligt moget, ekonomiskt beslut jag fattade hos min rådgivare på banken igår). På kvällen blir det iväg på MK-klass i Adolfsberg.


Om en vecka är det Öppet hus hos mig...Ni kommer väl? :)
(Framför allt ni mina söta,fattiga, studentvänner - ni kan vinna massa fina julklappar bara genom att titta förbi!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! ja, du har rätt, jag och Mathias bröt för ca 1,5 månad sen.. vi är fortfarande vänner och så, jag kände bara att vi glidit ifrån varandra och det funkade helt enkelt inte längre.. vi bor dock tillsammans ännu, och ska göra det fram tills jul, så det är väl lite si och så. Men det funkar hyfsat, lever lite kappsäcks-liv och flyttar runt mellan olika kompisar..

Ha det bra! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback