Novembertankar.


Dagens konstateringar:

- Ironi fungerar inte på msn. '

- Jag kan ingenting om Fotbolls-VM 94 och tycker faktiskt inte att det är hela världen. (Om det är en grundläggande kunskap för att få titulera sig fotbollsintresserad, så besitter jag inte den rätten)

- Det är bara 12 dagar kvar till December vilket betyder 43 dagar kvar på år 2009, min frågan är : Vad tusan gjorde jag av detta året?

- Jag måste måste måste resa bort sista veckorna i Mars. Ge mig något att längta till! Ge mig värme.

- Jag saknar Lisen och önskar att hon skulle med mig och Elin till Karlstad på Melissa Horn på söndag.

(Rättelse 1: Jo föresten. Jag vet att vi tog bronsmedalj 1994. Så långt är jag med. Men nej? De kanske inte räcker så långt?)



Kommentarer
Postat av: Lis

åh va du e mysig, än har d inte glömt mig ser jag! :) du gör mig helt varm i själen.

det är dags för mig att ta en örebro-dag snart :) jag hör av mig om det!!

2009-11-18 @ 23:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback