Knas.

Jag är ju knasig. Jag sitter här hemma och ska försöka göra en klusteranalys (fråga mig inte vad det innebär..) av det tal som hölls under Malexander-rättegången utav en av de mördades sambo. Det är ju väldigt taktiskt av mig, som inte annars gråter så mycket, att ta ett tal som får en att böla som ett litet barn vid nästintill varje stavelse. Det är så otroligt sorgligt men också så otroligt bra skrivet och det kommer bli en tuff match att analysera detta..

Jag har precis höjt mig över mig själv och ätit köttbullar och snabbmackaroner. Detta är ett ytterst ovanligt faktum. Jag äter bara hemmagjorda och framför allt äter jag helst min mammas köttbullar. Men nöden har ingen lag och det börjar närma sig sista dagarna innan CSN dyker in på kontot, därför fick det bli äckel-frysta-scan-köttbullar. Äta bör man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback