Give me that moment..

Underbara lördag. Jag och Daniel har julpyntat och julstädat. Hann även med en fika på stan innan vi båda skulle iväg. Det kändes nästan lite som om vi dejta, hihi. Vi fikar ganska sällan ihop. Möjligtvis lunchar eller äter middag, jag kanske är knäpp - men det kändes lite dejtigt. Han skulle iväg till Gustav och kika fotboll, sen ska han på inflyttningsfest som jag gissar resulterar i utgång.

Jag själv ska jobba jag. Ska träffa fyra brudar på väster om två timmar. Ska faktiskt ha med mig en modell idag för första gången. Ja, alltså ingen riktigt modell utan jag ska ha med mig Elin och visa sminket på : ) Tror det kan bli riktigt bra. Självklart ska tjejerna testa allt smink men de kan bli bra med någon att visa på.


(Den här snyggingen ska ikväll bli ännu snyggare..)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ingen riktig modell?! Va? Jag är ju så modellig som man kan bli! Riktig och äkta på alla sätt och vis. Det är bara ingen som upptäckt mig än =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback