Fix&Trix.

Har rännt runt hela morgonen på de flesta butiker i stan som kan tänkas sälja pynt & juldekorationer. Micaela hämtade upp mig runt halv tio och vårt mission var att handla massa mysigt fix&trix till Öppet hus som är på onsdag (17.00-20.00, välkomna!). Och oj som vi handlade! Rusta, jysk, lågprismagasinet och Ikea : ) Det kommer att bli så fint så.


Det är mycket prat om inredning just nu i denna lägenhet. Vi har dock stött på problem och detta problem grundar sig i att vi inte riktigt har samma smak jämt. Ofta men inte jämt. Det stör mig, jag har ju så fina idéer om hur det ska se ut tillslut. Nedan har jag hittat lite inspiration på hur de skulle se ut om jag hade massa pengar.. (Och en Daniel med lika bra smak, såklart.)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback