En maktgalen romantiker.

Avskyr mig själv för att jag inte använder min kamera! Jag har ju inga relevanta bilder att lägga upp!


Ikväll är en sådan där enkel kväll. Enkel men så bra. Inga konstigheter och inga måsten. Tre vänner, en bricka med ost&kex, lite rosévin, Idol på tv och ett roligt sällskapsspel. Jag tycker om sådana fredagar. Trevligt sällskap är bästa ingrediensen i världen för en lyckad kväll.

Erik, Elin och David har varit på besökt.Vi har spelat orangino och insett att orden: maktgalen, manipulativvassa armbågarna och ensamvarg är de som beskriver oss bäst (för att dra det hela till sin spets en aning, ja). Det är alltid spännande att spela spel där man får reda på hur människor i ens omgivning uppfattar en. Jag fick till exempel veta att jag uppfattas som en obotlig romatiker, och detta grunder dem endast på min blogg. HA! INTE JAG VÄL? Romantiker, kan jag väl aldrig tänka mig. (Eller så pricka dem mitt i prick.)


(Men en kväll som ikväll saknar jag även Lisen - dumma flicka, hon är på dominikanska!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback