Dagar som idag

Jag gillar inte när vi går om varandra.
Jag gillar det inte alls.
Som idag - inte ens två timmar såg vi varandra.


Dagar som idag, är det inte roligt att ha en skift-arbetande-brandman till pojkvän och sambo.
Dagar som idag, är det säkert inte så roligt att ha en flickvän med smeknamnet Fröken Fix.
Dagar som idag är min högsta önskan kvalitetstid.


MEN, denna underbart, söta byrå står i alla fall numera i våran, förut så tomma, hall. Det gör mig glad! Inredning gör mig galet glad. Tänk vad lättköpt lycka kan vara.

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hey babe!

Längtar efter att få träffa dig en helkväll i jul å bara mysa. Det skulle också var kul å styra en utekväll alla brudar.

Och äta frukost på java någon morgon.



Svar ja jag saknar er. Som fan.

2009-11-24 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback