Var är ditt hjärta inatt? ( eller, vännen jag finns för dig .)

Var är ditt hjärta inatt?
Vandrar det liksom mitt så sömnlöst för att -
hitta liv och mening med allt
hitta den kärlek som ska ge tusenfalt.

Var är ditt hjärta inatt?
Är det vilse liksom mitt och söker för att -
hitta en trygg punkt att vila tankarna på
hitta en vänlig själ som gör allt för att förstå

Om du behöver någon att lätta med,
händer att lämna allt i -
Jag har ett knä där du kan ligga ned
Och glömma allt som tynger dig.

Och jag ska ge dig de timmar du behöver,
de minuter du har saknat.
Den tid du har gått miste om och
månaderna vi har förlorat.

Var är ditt hjärta inatt?
Var är ditt hjärta inatt?





Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej skrutt. Lyssna på denna, känner på mig att den kan sitta fint om sommarkvällen känns lite mörkare än den borde. Kärlek

2009-05-18 @ 22:46:47
Postat av: Lisen

Hej skrutt. Lyssna på denna, jag tror att den kommer sitta fint om sommarkvällen kanske känns lite mörkare än den borde. Kärlek http://www.youtube.com/watch?v=j16phD1FFoo

2009-05-18 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback