Upp och ned.

Vädret och mycket annat gör att denna helg inte börjat så kanon som jag hade önskat. Förfest+Harrys igår var mer än trevligt, kvällen hade dock kunnat sluta annorlunda. Idag känns mycket konstigt. Har spenderat förmiddagen på Ikea med Daniel, tittat på saker till Balkongen + lite vardagsrums-stuff. Vi får ju gäster på söndag när jag tydligen fyller år. Men det blir mysigt : ) Far min befinner sig på Hockey-Vm i Schweiz (hur tusan stavas det då?) så han får fira mig senare.

Vad som är helt underbart dock är att sommarjobb nu är helt klart. Känns mycket mycket bra! Ikväll blir det att mysa under nyinköpt filt, tända lite ljus och laga Tortillas med god röra i. (Snor ditt recept Lisa..det var så mumsigt!)

(Lite senare: Efter ett telefonsamtal känns allt väldigt bra igen. En vänskap jag aldrig vill förlora.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback