Tee och fotboll.

Tee, tee och åter tee. Det är min medicin. Jag har kurat ihop mig på jobbet. Jag och Kristin sitter framför varsin dator och är ganska nöjda över att vi slipper vara ute i regnet. Antar att det blir en lugn dag här. De flesta har nog klämdag. Vi ska vara hus+hund-vakter i helgen hos Daniels föräldrar som är i Götet, det ska bli mys. Jag ska försöka göra så lite som möjligt.

Har precis läst Alvbåges (ÖSK:s målvakt) blogg på Na.se och ser verkligen fram emot matchen som väntar mot BP på måndag. Gissar att det kan bli tufft, BP har haft riktigt fin nykomlingsTUR men på hemmaplan ska det väl inte vara några stora problem. För tillfället ligger ÖSK på sjätte plats. Målet för säsongen var femte plats, så det grejjar dem nog : )


(Helst av allt skulle jag ligga hemma i min underbara säng.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback