2-0 , det var ju LÄTT!

Sådärja. Det var ju LÄTT. 2-0 till Ösk mot Hammarby. Mycket tacksam över att lektionen ikväll slutade tidigare så att jag hann gå på matchen. Fick med mig en fin skara från klassen och för en gångs skull har jag stått i klacken. Det var inte alls roligt och jag saknade våra fina sittplatsbiljetter. Min kära sambo däremot, han satt på sittplats med hela brandkåren i full mundering OCH FICK BETALT! Ha! Somliga har det bra.

Måste skryta lite om min kära far som kom hem från Hockey-VM idag. Han har i tre dagar umgåtts med min stora idol och hockey-förebild Jörgen Jönsson. De blev båda bjudna utav Svenska Spel och ska man tro pappa är dem riktiga bundisar nu. De har druckit öl och hängt hela dagarna. Det är tufft tycker jag! Sann FBK:are som jag är vill säga. Pappa tog med en fin present till mig som bevis, en sverige-tröja där det stod "Grattis Emma, från Jörgen Jönsson." LOVLEY!

Den här veckan som ligger framför mig är stört intensiv. Massa firande, tränande, pluggande, förberedelse och annat tar upp min tid. Det gör mig faktiskt lite stressad. Jag skulle helst njuta lite av våren som jag hoppas kommer snart.

Kommentarer
Postat av: David

Har du hört om den där nya regeln Fifa infört? Numer kan det bara bli straff om ojusteheten sker INNANFÖR straffområdet!! Sicket påfund va!? Jag säger då det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback