"Sömn, jag behöver ingen sömn. Med tiden på min sida."

Så var en riktigt fullspäckad och rolig helg över. Jag hade nog önskat att den hade stannat lite längre. Jag behöver några fler sömntimmar. Imorgon befinner jag mig i skolan 11 timmar mellan 09-20 och det känns både underbart och förjävligt. Vi går in i en ny delkurs nu och det är alltid kul men jag skulle vilja ha några dagar ledigt och umgås med D...

Jag har varit effektiv idag. Hunnit med mycket. Jag har tränat ett gympass och efter det övningskörde jag. Blev bjuden på middag hos Daniels föräldrar. Var jättemysigt att få träffa Linnea och höra en liten bit av hennes USA-story. Ikväll har jag städat lite och nu skulle jag ha sprungit men jag hittar inte Daniels pulsklocka, vilket irriterar mig, så jag får ta mig ut imorgon bitti istället. Här ska inga vanor brytas. Jag är duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback