Strukturering fröken Iggström!

Nyvaken och har just kastat om planerna för dagen. Jag tänkte att jag kunde skjuta upp "att gå in i väggen" några dagar till. Nejdå, så allvarligt är det inte. Men det är rätt mycket nu med körkortet, jobb överallt och ett PM som måste skri vas. Men jag grejjar det, måste bara styra upp det hela lite. Jag står över jobb idag.

Stockholm ringde imorse, vilket underbart samtal! Mina arbetsgivare berättade att det ska bli film utav serien jag gör i vanliga fall. Trailern ska spelas in i juni och filmen i augusti till oktober. Jag är så glad! Nu hoppas jag bara på filmen jag prova för förra veckan också. Dessutom fick jag mail om att vi fått två spelningar i juni med bandet.  Hur bra som helst!

Nu ska jag snart ta mig till skolan, börja skriva lite. Hänga med Elin. IKVÄLL blire träning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback