Konstig dag. ...

Konstig dag. Konstig men ändå ganka givande. Har både jobbat lite och försökt pluggat. Men min pluggrupp (bestående av Tarik, David och Peder) var under all kritik och inte mycket blev gjort . Kaffe och dåliga skämt stod på schemat istället. Nu är jag hemma från skolan och ska sammanfatta lite material inför morgondagens seminarium, även hinna med träning och övningskörning. (Det sista ni kan kalla mig är slö i alla fall..)

Har satt ihop en Spotify-list som jag är riktigt nöjd över. Denna gången är temat "Plugg och mys". Listan innehåller allt ifrån Melissa Horn, John Mayer, Legend till Winnerbäck. Fungerar lika bra att ha på under fredagsmyset som att plugga till. Klicka på länken på bilden nedan så får ni som har Spotify också ta del av den.

Här kan ni sno listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback