En taggad, dock trött och stressad Emma.

Jag har verkligen världens bästa jobb! Har varit i Karlskoga på morgonen och röstprovat för en spelfilm. Dvs. att det inte är en tecknad film utan en amerikansk "vanlig" film som ska dubbas till svenska. Jag provade för två av huvudrollerna och det är riktigt tufft att få en roll för USA som ska godkänna rollbesättningen är riktigt hårda men vi kan hoppas. Jag tänkte först inte skriva om detta men vad tusan, får jag den så får jag den - annars är väl inte det hela världen.

Tänk om jag kunde få dubba på heltid! Det är verkligen bland de absolut roligaste jag vet och det går nog inte nog att förklara hur otroligt tacksam jag är för att få arbeta med detta. Jag har varit i karlskoga-studion sen jag var åtta år så det är verkligen "hemma" att komma dit. Helt sjukt, det är ju 13 år!

Igår styrdes en spontan-utgång med Sabina och Elina på Strömpis och jag hade riktigt riktigt roligt. Var där från 00.30 och dansade till stängning. Mycket bra initiativ! Nu har jag hamnat i karlstad för en liten dags-visit. Mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback