Trött men nöjd.

Jag är ganska trött.
Men damn it vad jag är nöjd!

Ikväll var tredje gången jag var ute och "sprang" (läs: joggade). De två förra gångerna har jag succesivt kunna springa längre och längre utan att powerwalka något emellan. Men idag klarade jag hela rundan på 22 minuter utan att stanna! Jag är sjukt nöjd över det faktiskt. Jag är ju inte i närheten av bra än men jag ser ju tydlig förändring och förbättring! (Ett stort tack till Sara som sponsrat med löparskor!)

Dagen har varit intensiv men ett stort personlighetstest på morgonen (testet kostade 200 kr!) och sedan massa analyser på eftermiddagen. Gick 11 timmar i skolan idag och nu tror jag bestämt det måste bli till att sova. Imorgon kommer det folk och kolla på schäslongen. Hoppas dem köper den! I NEED MONEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback