Söta fröken Quist och jag.

Har jobbat några timmar på Marieberg. Stötte på Söta fröken Quist som ska jobba på Cofféhouse i sommar, dvs. stanna i Örebro. Det gör mig så glad! Jag ska visa henne och Elin (som stannar till midsommar) våra smultronställen : ) Kanske lite rosé i stadsparken en kväll? Sushi på East west nya härliga uteservering framför slottet? Äta glass i Wadköping? Promenera i Karslund? Eller bada vid Hjälmarbaden? (Och där tog förslagen slut, jag tänker inte ens försöka mäta Örebro med Elins älskade Strömstad.)


Nu är det snart storstädning som gäller inför morgondagen (21, huh? Inte är väl jag?). Det tar emot men Elin kommer dyka ipp till oss vid 20.30 för att dricka lite vin och öva på föreläsningen. Det känns som en bra lördagkväll.




(Söta fröken Pettersson och Quist + en poosig Iggströmska under nollningen 08)


Kommentarer
Postat av: Quisten

Ja ja JA! Jag vill se mer av Örebro och givetvis vill jag göra det i erat goda sällskap. Nu är det den fina tiden kvar i skolan och visst skall vi njuta, med både rose och parkhäng när vädret tillåter. Stort grattis i förskott och lycka till med erat genrep, ni kommer göra det galant!

2009-05-09 @ 23:25:06
Postat av: Jonte

karlslund, där hamnade jag av en tillfällighet en kväll.. Mycket fint :) Hoppas du mår bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback