Never let this feeling fade..

Precis hemkommen från några timmar ute i Mellringe - i stallet där Sanna jobbar. Precis som utlovat så drog jag och Elin med oss Lisen dit och red lite. Mycket mycket roligt! (Tack Sanna för att vi fick komma..) Jag fick verkligen mersmak och planerar att åka ut igen och få rida mer. Kanske när körkortet är fixat...?

Daniel spelar match ikväll och jag är en dålig supporter/flickvän så jag går ut med brudarna istället och tar en drink eller dricker lite vin på Lilla Örebro. Har faktiskt aldrig varit där men det sägs att dem gör riktigt fina drink-kreationer. Imorgon ska jag först jobba lite, sen ska jag och Elin fotas för ett litet projekt vi har för oss.

Förövrigt kan jag säga att vi föreläste idag på Rudbeck och det gick så hiiiimla bra! Klassen fick fylla i utvärderingar när vi var klara och vi fick toppenfina svar. Alla hade tyckt det var kanon! Jag sammanfattar det hela som en fantastisk dag..


(I brist på annan bild. Sittning . Oktober 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback