Minnen av maj.

Det regnar ute och jag växlar mellan att vara tokglad och att vara riktigt riktigt energilös. Jag har ett mål med dagen/kvällen som återstår och det är att läsa 75 sidor, intensivt i en kursbok som ska redovisas på torsdag förmiddag. Jag planerar dock, för att göra kvällens lite mer mysig, köpa hem lösgodis och krypa ned under filten. Även göra en "plugg-spellista" på Spotify. Delar med mig utav den ikväll när jag uppnått kvällens mål. (Som ni säkert förstår blir det inget av Peters pass ikväll - sorgligt nog måste skolan gå före)

Jag tittade tillbaks i bloggen på maj 2008 och inser att mitt liv är skapligt förändrat. Dagar som idag, när jag haft en fantastisk föreläsning med världens bästa klass, saknar jag inte mitt liv i Stockholm. Men visst finns det annars saker att sakna. Jag saknar att sjunga på heltid, jag saknar lite uteliv i sthlm, människorna jag pluggade med och jag saknar känslan bara en promenad på söder kan ge mig. Dock saknar jag det inte så mycket att jag skulle riskera/offra mitt nuvarande liv med Daniel, med mina nya & gamla vänner, med en grym utbildning och bra framtidsplaner.

Men visst - det är inte mycket som är sig likt.
Bilden nedan är taget under en utgång i maj.
Emma och Malin saknar jag mycket.


Kommentarer
Postat av: Malin

miss u 2!!:(

2009-05-05 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback